Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone

Fanpage – jakim sposobem wykorzystać potencjał reklamowy?

Coraz to pokaźniejsza ilość marketerów dostrzega wielkie możliwości działania reklamy na serwisach społecznościowych. Już w tym czasie, większa część firm, uznanych marek, podaje własnym odbiorcom kontakt na jedna z platform społecznościowych. Serwisy te, jako miejsce spotkań nieograniczonej liczby wielbicieli internetu, są również miejscem do dyskusji, wymiany poglądów, oceny produktów.

Internauci konstruują specyficzne kluby jednoczące wielbicieli, fanów wskazanych towarów, usług, działań – sprawdź prowadzenie fanpage cennik. Jeden fanpage, to przynajmniej 50 hołdowników. Takich fanpage’y jest najwięcej, bo ponad 60 tysięcy. Dla zamiarów marketingowych, im większy fanpage, tym lepsze dotarcie z reklamą. Parę polskich profili pozyskało dotychczas od kilkudziesięciu tysięcy do kilkuset tysięcy entuzjastów, co uwidocznia jak kolosalny jest to potencjał reklamowy.

Taka ilość wielbicieli, fanatyków danego profilu, jest już reklamą samą w sobie. Dobre produkty będą zrzeszały wielką ilość hołdowników, jest to nieuniknione. Wielbiciele odszukali swoje miejsce do wymiany opinii, wrażeń, do dyskusji – tak w istocie, to oni mają w tej chwili potencjał do dalszego tworzenia wizerunku danego profilu.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Sprawdź też:

Dodaj komentarz